Menu

Lean Pricing

De juiste prijs voor het juiste product... geen gemakkelijke opgave

U bent hier

Prijs maakt deel uit van de 4 marketing P’s, Product, Prijs, Plaats, Promotie. Volgens Omar Mohout de belangrijkste, want het geeft de meest cruciale boodschap die een bedrijf kan geven aan haar klant. Van de vier P’s geeft Prijs het snelst return wanneer je het (op een goede manier) aanpast. 

In dit boek bespreekt Omar Mohout de basis van prijszetting, methoden en strategieën en hij rond af met een handige Do's en Don't -lijst.De expertise van de auteur ligt voornamelijk bij startupbegeleiding en ICT-gerelateerde producten, maar de besproken strategiën zijn toepasbaar voor alle producten en diensten. 

Op 21 januari 2016 organiseerde ikinnoveer een webinar met Omar Mohout over Prijszetting. Eén van de deelnemers, Dirk de Boe, maakte er deze samenvatting van in PDF-formaat.

Bas Sturm, manager van het Innovatiecentrum Vlaams-Brabant, maakte eerder al deze samenvatting van het volledige boek van Omar Mohout (PDF-formaat).

ikinnoveer © 2017

Created by